1 |
1044-5THAHCONF (R1) |
آراء و اندیشه های اندیشمندان ایرانی- اسلامی در حوزه تاریخ و اهمیت آن |
ثریا عباسی قیداری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1039-5THAHCONF |
آموزش تاریخ از منظر روانشناسی: تأثیر تدریس تاریخ بر ساختار هویت دانشآموزان |
تابنده قلی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1087-5THAHCONF |
آموزش تاریخ به روش جستجوگری به شیوۀ محاکم قضایی |
موسی الرضا بخشی استاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1050-5THAHCONF |
آموزش تاریخ در قرن بیست و یکم: نقش طراحی آموزشی، روشهای نوین تدریس و نظام ارزشیابی |
مهسا عبداله پور، فاطمه غلامی قزلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1084-5THAHCONF |
آموزش چندفرهنگی و تربیت شهروندی جهانی با تأکید بر آموزش تاریخ: آمادهسازی دانشآموزان برای جهانی به هم پیوسته |
عباس پورسلیم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1140-5THAHCONF |
آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) |
فرید حجتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1128-5THAHCONF |
آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) |
فرید حجتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1119-5THAHCONF |
آموزش مفاهیم آزادی و مسئولیتپذیری به دانشآموزان در درس تاریخ |
صمد رحمتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
9 |
1065-5THAHCONF |
آموزش های تاریخ با تکیه بر سیاست خارجی ایلخانان ایران |
مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند، حامد واشانی، اکبر کشوری فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1002-5THAHCONF |
ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی |
معصومه طاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1058-5THAHCONF |
الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ |
فاطمه محمدی، زهرا احمدوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1025-5THAHCONF (R1) |
الگوی جامعه نمادین موضوعی غایب در مطالعات تاریخی (نمونه مورد بررسی تاریخ نگاری ایلخانی) |
نادر پروین، فرهاد پروانه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1043-5THAHCONF |
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی |
محمد سلیمان نژاد، ماهان سلیمان نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1056-5THAHCONF |
باستان شناسی علمی کمکار در در آموزش تاریخ |
اعظم ریاحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1078-5THAHCONF |
بررسی اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ در روند تربیت شهروندی |
فروزان ادیب فر، ریحانه رضوانی، عاطفه یاوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1018-5THAHCONF |
بررسی اهمیت و فایده دانش تاریخ از منظر ابن اثیر: مطالعه موردی کتاب الکامل فی التاریخ |
مجتبی گراوند، زینب ماکیانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
17 |
1132-5THAHCONF |
بررسی پژوهشهای مرتبط با آموزش تاریخ با محوریت روش فراترکیب |
معصومه فرجی، علیرضا طاهری نیا |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
18 |
1027-5THAHCONF |
بررسی تاریخچه ریاضیات و کاربرد آن در تعلیم تاریخ |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1101-5THAHCONF |
بررسی تحلیلی آموزش تاریخ |
اعظم رحیمی جابری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1073-5THAHCONF |
بررسی تکاپو های آموزشی و فرهنگی عصر پهلوی با تکیه بر نقش مطبوعات |
محمدرضا علم، زینب قدمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1150-5THAHCONF |
بررسی چالشها و راهکارهای بهبود تدریس تاریخ در نظام آموزشی ایران آسیبشناسی در مدارس و دانشگاهها با تأکید بر تلفیق روشهای مبتنی بر بازی |
امیرحسین توانگر، فاطمه کریمی جهرمی، نازنین قهرمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1094-5THAHCONF |
بررسی روش های تدریس تاریخ به شیوه های جذاب و تاثیر آن بر یادگیری |
امیرحسین توانگر، زهرا خدمتی، حدیث رکندینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1060-5THAHCONF |
بررسی روند آموزش تاریخ در مدارس در دوره های قاجار پهلوی و انقلاب اسلامی |
حمیدرضا فرض اللهی، میعاد کریمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
24 |
1021-5THAHCONF |
بررسی فهم تاریخ در پرتو علوم ریاضی |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1076-5THAHCONF |
بررسی مؤلفه های آموزش تاریخ در قرآن کریم با تکیه بر آیات نخست سوره روم.docx |
سمیه بخشی زاده، کیمیا سپهوندی، صبا کرمی آرا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1062-5THAHCONF |
بررسی محتوای آموزشی کتاب تاریخی "ایران در دوره سلطنت قاجار" (مطالعه موردی: تاریخچه دیوان مظالم و عدلیه در ایران ) |
فروزان ادیب فر، اسماعیل سپهوند، ایمان شامرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1079-5THAHCONF |
بررسی مقایسهای منابع آموزش تاریخ در مدارس کشورهای عراق و مصر |
حسین عساکران، فضل اله فولادی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1100-5THAHCONF |
بررسی نقش صحیفه سجادیه در آموزش تاریخ |
محمدحسین صادقی درویشی، حمزه مؤمنی میوله، محمدباقر سپهوندی |
پذیرفته شده |
29 |
1008-5THAHCONF |
بشقاب-های تاریخی؛ منبعی کمک تاریخی و نقش آنها در یادگیری علم تاریخ |
حسین مهدوی شریف |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1082-5THAHCONF |
بیان مفهوم صلح با آموزش تاریخ |
مجتبی گراوند، داریوش نظری، طاهره نظری ایلخانی آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1033-5THAHCONF |
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند؟ |
شهناز مهری الوار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1089-5THAHCONF |
تاریخچه و بررسی دیوان استیفا (محاسبات) در تاریخ ایران و استفاده از کارکردهای آن در آموزش تاریخ |
مهدی نظری، مریم ویس کرمی، عبدالحسین غلامی، غلامرضا رحیمیان، امیر نظری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1117-5THAHCONF |
تحلیل کیفی دیدگاههای معلمان تاریخ درباره فناوریهای دیجیتال در آموزش تاریخ |
فتح اله کوشکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1103-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام (1) بر اساس ساحت های شش گانه تربیتی و تکنیک ضریب درگیری ویلیام رومی در سال 1402 |
علیرضا خادمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1118-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام علوم و معارف اسلامی بر اساس ساحت های تربیتی و ضریب درگیری ویلیام رومی |
زهرا بهاروند ایران نیا، سعید رومانی، مهتاب چنگایی، عسگر جودکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
36 |
1092-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب تاریخ ششم دبستان با توجه به مفهوم حقوق شهروندی و تکنیک ویلیام رومی |
سعید رومانی، شجاع عربان، اسفندیار سپهوند، فاطمه مولائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1106-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی دهم بر اساس ساحت های تربیتی و روش ویلیام رومی |
علیرضا باقری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1135-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب درسی تاریخ |
علی خوشابی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1069-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتابهای تاریخ رشته ادبیات و علوم انسانی از نظر میزان توجه به موضوع خلیج فارس |
حیدر امیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1023-5THAHCONF |
تحلیل محتوای کتاب های درسی تاریخ مقطع متوسطه بعد از انقلاب اسلامی از منظر بازتاب مولفه ها و مفاهیم مربوط به هویت اسلامی و مذهبی |
فرهاد پروانه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1042-5THAHCONF |
تحلیل نقش معلم در ایجاد نگرش تاریخی در دانشآموزان |
عاطفه کریمی، زهرا خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1129-5THAHCONF |
تحلیل و بررسی روش های نوین در تدریس آموزش تاریخ |
سبا سنجری نادر، هاجر قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1029-5THAHCONF |
تحلیل و تبیین مفهوم صلح از طریق آموزش تاریخ با رویکرد تربیتی برای دانش آموزان |
میثم سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1026-5THAHCONF |
تدوین برنامة درسی آموزش تاریخ کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان: اهداف و انتظارات |
نصرالله صالحی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1126-5THAHCONF |
تربیت شهروندی در بستر آموزش تاریخ: چالشها و ارائه راهکارها |
عباس پورسلیم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1030-5THAHCONF |
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ « مطالعه موردی؛ جنگ های پیامبر اکرم (ص) » |
فرهاد پروانه، طاهره نظری ایخانی آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1149-5THAHCONF |
جایگاه «علم حدیث» در آموزش «علم تاریخ» با تکیه بر کتاب صحیح بخاری |
مرتضی دارابی، محمد امرایی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
48 |
1111-5THAHCONF |
جایگاه علوم کمکی در آموزش تاریخ اسلام |
زینب غلامی، شهرام رهنما |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1010-5THAHCONF |
جلوه های ادبی و زبانی و هنری تاریخ بیهقی |
علی بازوند |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
50 |
1096-5THAHCONF |
چالش ها و رویکرد های نوین آموزش تاریخ در مدارس |
شبنم حسنی، سامان ستاریان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
51 |
1125-5THAHCONF |
چرا تاریخ بیاموزیم؟ بازاندیشی در منطق آموزش تاریخ برای نسل دیجیتال |
محمدمهدی کاتب قوجه بگلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1067-5THAHCONF |
چیستی تاریخ و فواید آن |
علی عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1085-5THAHCONF |
روش های تدریس تاریخ |
کریم جوزایی، مریم ویس کرمی، اسماعیل سپهوند، مهدی نظری، ولی الله پورنصیر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1015-5THAHCONF |
شیوه های نوین تدریس تاریخ: چالش هاوراهکار ها |
احسان مرادی کشکولی، فرشاد عامری فر، کورش فاتح نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1124-5THAHCONF |
ضرورت بازنگری در شیوههای ارزشیابی موجود درس تاریخ |
فروزان ادیب فر، عاطفه یاوری، ریحانه رضوانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
56 |
1020-5THAHCONF |
طراحی الگوی مفهومی چگونگی آموزش سیاست خارجی هخامنشیان : یک مطالعه ی سنتزپژوهی |
سعید رومانی، داریوش امیری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
57 |
1138-5THAHCONF |
طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش سنتز پژوهی |
علیرضا علیزاده جابری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
58 |
1028-5THAHCONF |
طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش: سنتز پژوهیو کاربرد آن در آموزش تاریخ |
حسین عساکران |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
59 |
1123-5THAHCONF |
کارکرد هوش مصنوعی در تولید محتوای بصری و تاثیر آن در جذابیت آموزش تاریخ |
تینا هداوند، فضل اله فولادی پور، شجاع عربان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
60 |
1024-5THAHCONF |
گرایش به تحلیل سیاسی و اثرات تربیتی درس تاریخ در دوره مشروطه |
محمدرضا عسکرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1048-5THAHCONF |
مطبوعات، تاریخ و آگاهی: نقش رسانههای گیلان در جنبش مشروطه |
اکرم ناصری، راضیه سیروسی القار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
62 |
1063-5THAHCONF |
معلم تراز انقلاب اسلامی (محور آموزش تاریخ): از منظر امامین انقلاب |
حسین رضایی شریف آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1036-5THAHCONF |
معلم و آموزش تاریخ |
فروزان احمدی اصلانشاه، داریوش نظری، مجتبی گراوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1093-5THAHCONF |
معماری و نقش آن در آموزش تاریخ و پژوهشهای تاریخی (با تکیه بر متون تاریخی دوره صفویه) |
محمدعلی نعمتی، فضال اله فولادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1137-5THAHCONF (R1) |
نقش آموزش تاریخ در تقویت گفتمان مقاومت در جمهوری اسلامی ایران |
مسعود کریمی بیرانوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1070-5THAHCONF |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد و توسعه حرفه ای مدرسان تاریخ |
امیر کوچی، عصمت مرشدیان، سجاد رضاپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1007-5THAHCONF |
نقش کتابخانه ها در آموزش تاریخ با تکیه بر کتابخانه های عصر تیموریان |
سید علی مختاری، اسماعیل سپهوند، مهکامه حسنوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
68 |
1071-5THAHCONF |
نقش کتابهای وزارت در تعلیم تاریخ؛ نمونه موردی: دستورالوزاره اصفهانی |
مجید سپهوند، مجتبی رومانی، حمید چنگایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
69 |
1121-5THAHCONF |
نقش کدخدایان در آموزش تاریخ (تاریخ محلی) با تکیه بر ایل بیرانوند |
فروزان ادیب فر، کریم کریمی آرا، اسماعیل سپهوند، حسین محمدی سپهوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1122-5THAHCONF |
نقش مساجد در آموزش تاریخ اسلام |
هادی گراوند، اسفندیار باقری، ولی اله پور نصیر، عبدالحسین غلامی، پرویز وفایی پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
71 |
1088-5THAHCONF |
نقش مطالعات بینرشتهای در آموزش تاریخ |
حسن جعفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1031-5THAHCONF |
نقش معلم در آموزش تاریخ |
طاهره نظری ایلخانی آبادی، مجتبی گراوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
73 |
1032-5THAHCONF |
نقش معلم در آموزش تاریخ با تکیه بر فضای باز و نیمهباز |
ایرج نیک پی، ندا شاکرمی، اسماعیل سپهوند |
پذیرفته شده |
74 |
1016-5THAHCONF |
نقش معلم در آموزش تاریخ و اهمیت آن در فرآیند یادگیری و شکلگیری هویت فرهنگی دانشآموزان |
افتخار قاسم زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
75 |
1034-5THAHCONF |
نقش معلم در آموزش درس تاریخ |
فرشته لطیف پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
76 |
1068-5THAHCONF |
واقعیت گسترده در خدمت آموزش تاریخ: از تجربههای جهانی تا کاربردهای محلی. |
امیر مثنوی، فرید امرایی، زهرا ابراهیمی نسب |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1075-5THAHCONF |
واکاوی الگوی کاوشگری با تاکید بر کارکرد آن در آمورش تاریخ |
فضل اله فولادی پور، شجاع عربان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1035-5THAHCONF |
واکاوی کارکرد هوش مصنوعی در بالندگی، پردازش و آشکارسازی افقهای نوین در دانش آموزش محتوای تاریخ |
علی یزدانی احمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
79 |
1064-5THAHCONF |
واکاوی محتوا کتاب درسی تاریخ یازدهم انسانی با الگوی ویلیام رومی |
زهرا زرنگ، محمد ولی پور، زینب زرنگ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |