| 1 | 1044-5THAHCONF (R1) | آراء و اندیشه های اندیشمندان ایرانی- اسلامی در حوزه تاریخ و اهمیت آن | ثریا  عباسی قیداری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 2 | 1039-5THAHCONF | آموزش تاریخ از منظر روانشناسی: تأثیر تدریس تاریخ بر ساختار هویت دانشآموزان | تابنده  قلی زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 3 | 1087-5THAHCONF | آموزش تاریخ به روش جستجوگری به شیوۀ محاکم قضایی | موسی الرضا  بخشی استاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 4 | 1050-5THAHCONF | آموزش تاریخ در قرن بیست و یکم: نقش طراحی آموزشی، روشهای نوین تدریس و نظام ارزشیابی | مهسا  عبداله پور، فاطمه  غلامی قزلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 5 | 1084-5THAHCONF | آموزش چندفرهنگی و تربیت شهروندی جهانی با تأکید بر آموزش تاریخ: آمادهسازی دانشآموزان برای جهانی به هم پیوسته | عباس  پورسلیم | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1140-5THAHCONF | آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) | فرید  حجتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 7 | 1128-5THAHCONF | آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) | فرید  حجتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 8 | 1119-5THAHCONF | آموزش مفاهیم آزادی و مسئولیتپذیری به دانشآموزان در درس تاریخ | صمد  رحمتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 9 | 1065-5THAHCONF | آموزش های تاریخ با تکیه بر سیاست خارجی ایلخانان ایران | مهدی  شاهین، اسماعیل  سپهوند، حامد  واشانی، اکبر  کشوری فرد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 10 | 1002-5THAHCONF | ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی | معصومه  طاهری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 11 | 1058-5THAHCONF | الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ | فاطمه  محمدی، زهرا  احمدوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 12 | 1025-5THAHCONF (R1) | الگوی جامعه نمادین موضوعی غایب در مطالعات تاریخی (نمونه مورد بررسی تاریخ نگاری ایلخانی) | نادر  پروین، فرهاد  پروانه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 13 | 1043-5THAHCONF | اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسلهمراتبی | محمد  سلیمان نژاد، ماهان  سلیمان نژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 14 | 1056-5THAHCONF | باستان شناسی علمی کمکار در در آموزش تاریخ | اعظم  ریاحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 15 | 1078-5THAHCONF | بررسی اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ در روند تربیت شهروندی | فروزان  ادیب فر، ریحانه  رضوانی، عاطفه  یاوری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1018-5THAHCONF | بررسی اهمیت و فایده دانش تاریخ از منظر ابن اثیر: مطالعه موردی کتاب الکامل فی التاریخ | مجتبی  گراوند، زینب  ماکیانی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 17 | 1132-5THAHCONF | بررسی پژوهشهای مرتبط با آموزش تاریخ با محوریت روش فراترکیب | معصومه  فرجی، علیرضا   طاهری نیا | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 18 | 1027-5THAHCONF | بررسی تاریخچه ریاضیات و کاربرد آن در تعلیم تاریخ | علی  عزیزیان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 19 | 1101-5THAHCONF | بررسی تحلیلی آموزش تاریخ | اعظم  رحیمی جابری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 20 | 1073-5THAHCONF | بررسی تکاپو های آموزشی و فرهنگی عصر پهلوی با تکیه بر نقش مطبوعات | محمدرضا   علم، زینب  قدمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 21 | 1150-5THAHCONF | بررسی چالشها و راهکارهای بهبود تدریس تاریخ در نظام آموزشی ایران آسیبشناسی در مدارس و دانشگاهها با تأکید بر تلفیق روشهای مبتنی بر بازی | امیرحسین  توانگر، فاطمه  کریمی جهرمی، نازنین  قهرمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 22 | 1094-5THAHCONF | بررسی روش های تدریس تاریخ به شیوه های جذاب و تاثیر آن بر یادگیری | امیرحسین  توانگر، زهرا  خدمتی، حدیث  رکندینی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 23 | 1060-5THAHCONF | بررسی روند آموزش تاریخ در مدارس در دوره های قاجار پهلوی و انقلاب اسلامی | حمیدرضا  فرض اللهی، میعاد  کریمی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 24 | 1021-5THAHCONF | بررسی فهم تاریخ در پرتو علوم ریاضی | علی  عزیزیان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 25 | 1076-5THAHCONF | بررسی مؤلفه های آموزش تاریخ در قرآن کریم با تکیه بر آیات نخست سوره روم.docx | سمیه  بخشی زاده، کیمیا  سپهوندی، صبا  کرمی آرا | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 26 | 1062-5THAHCONF | بررسی محتوای آموزشی کتاب تاریخی "ایران در دوره سلطنت قاجار" (مطالعه موردی: تاریخچه دیوان مظالم و عدلیه در ایران ) | فروزان  ادیب فر، اسماعیل  سپهوند، ایمان  شامرادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1079-5THAHCONF | بررسی مقایسهای منابع آموزش تاریخ در مدارس کشورهای عراق و مصر | حسین  عساکران، فضل اله  فولادی پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 28 | 1100-5THAHCONF | بررسی نقش صحیفه سجادیه در آموزش تاریخ | محمدحسین  صادقی درویشی، حمزه  مؤمنی میوله، محمدباقر   سپهوندی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 29 | 1008-5THAHCONF | بشقاب-های تاریخی؛ منبعی کمک تاریخی و نقش آنها در یادگیری علم تاریخ | حسین  مهدوی شریف | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 30 | 1082-5THAHCONF | بیان مفهوم صلح با آموزش تاریخ | مجتبی  گراوند، داریوش  نظری، طاهره  نظری ایلخانی آبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 31 | 1033-5THAHCONF | پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند؟ | شهناز  مهری الوار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 32 | 1089-5THAHCONF | تاریخچه و بررسی دیوان استیفا (محاسبات) در تاریخ ایران و استفاده از کارکردهای آن در آموزش تاریخ | مهدی  نظری، مریم  ویس کرمی، عبدالحسین  غلامی، غلامرضا  رحیمیان، امیر  نظری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 33 | 1117-5THAHCONF | تحلیل کیفی دیدگاههای معلمان تاریخ درباره فناوریهای دیجیتال در آموزش تاریخ | فتح اله  کوشکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 34 | 1103-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام (1) بر اساس ساحت های شش گانه تربیتی و تکنیک ضریب درگیری ویلیام رومی در سال 1402 | علیرضا  خادمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 35 | 1118-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام علوم و معارف اسلامی بر اساس ساحت های تربیتی و ضریب درگیری ویلیام رومی | زهرا  بهاروند ایران نیا، سعید  رومانی، مهتاب  چنگایی، عسگر   جودکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 36 | 1092-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب تاریخ ششم دبستان با توجه به مفهوم حقوق شهروندی و تکنیک ویلیام رومی | سعید  رومانی، شجاع  عربان، اسفندیار   سپهوند، فاطمه  مولائی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 37 | 1106-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی دهم بر اساس ساحت های تربیتی و روش ویلیام رومی | علیرضا  باقری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 38 | 1135-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب درسی تاریخ | علی  خوشابی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 39 | 1069-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتابهای تاریخ رشته ادبیات و علوم انسانی از نظر میزان توجه به موضوع خلیج فارس | حیدر  امیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 40 | 1023-5THAHCONF | تحلیل محتوای کتاب های درسی تاریخ مقطع متوسطه بعد از انقلاب اسلامی از منظر بازتاب مولفه ها و مفاهیم مربوط به هویت اسلامی و مذهبی | فرهاد  پروانه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 41 | 1042-5THAHCONF | تحلیل نقش معلم در ایجاد نگرش تاریخی در دانشآموزان | عاطفه  کریمی، زهرا   خسروی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 42 | 1129-5THAHCONF | تحلیل و بررسی روش های نوین در تدریس آموزش تاریخ | سبا  سنجری نادر، هاجر  قاسمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 43 | 1029-5THAHCONF | تحلیل و تبیین مفهوم صلح از طریق آموزش تاریخ با رویکرد تربیتی برای دانش آموزان | میثم  سلیمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 44 | 1026-5THAHCONF | تدوین برنامة درسی آموزش تاریخ کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان: اهداف و انتظارات | نصرالله  صالحی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 45 | 1126-5THAHCONF | تربیت شهروندی در بستر آموزش تاریخ: چالشها و ارائه راهکارها | عباس  پورسلیم | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1030-5THAHCONF | تربیت شهروندی و آموزش تاریخ « مطالعه موردی؛ جنگ های پیامبر اکرم (ص) » | فرهاد  پروانه، طاهره  نظری ایخانی آبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 47 | 1149-5THAHCONF | جایگاه «علم حدیث» در آموزش «علم تاریخ» با تکیه بر کتاب صحیح بخاری | مرتضی  دارابی، محمد  امرایی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 48 | 1111-5THAHCONF | جایگاه علوم کمکی در آموزش تاریخ اسلام | زینب  غلامی، شهرام   رهنما | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1010-5THAHCONF | جلوه های ادبی و زبانی و هنری تاریخ بیهقی | علی  بازوند | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 50 | 1096-5THAHCONF | چالش ها و رویکرد های نوین آموزش تاریخ در مدارس | شبنم  حسنی، سامان   ستاریان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 51 | 1125-5THAHCONF | چرا تاریخ بیاموزیم؟ بازاندیشی در منطق آموزش تاریخ برای نسل دیجیتال | محمدمهدی  کاتب قوجه بگلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 52 | 1067-5THAHCONF | چیستی تاریخ و فواید آن | علی  عزیزیان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 53 | 1085-5THAHCONF | روش های تدریس تاریخ | کریم  جوزایی، مریم  ویس کرمی، اسماعیل  سپهوند، مهدی  نظری، ولی الله  پورنصیر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 54 | 1015-5THAHCONF | شیوه های نوین تدریس تاریخ: چالش هاوراهکار ها | احسان  مرادی کشکولی، فرشاد  عامری فر، کورش  فاتح نژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 55 | 1124-5THAHCONF | ضرورت بازنگری در شیوههای ارزشیابی موجود درس تاریخ | فروزان  ادیب فر، عاطفه  یاوری، ریحانه  رضوانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 56 | 1020-5THAHCONF | طراحی الگوی مفهومی چگونگی آموزش سیاست خارجی هخامنشیان : یک مطالعه ی سنتزپژوهی | سعید  رومانی، داریوش  امیری | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 57 | 1138-5THAHCONF | طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش سنتز پژوهی | علیرضا  علیزاده جابری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 58 | 1028-5THAHCONF | طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش: سنتز پژوهیو کاربرد آن در آموزش تاریخ | حسین  عساکران | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 59 | 1123-5THAHCONF | کارکرد هوش مصنوعی در تولید محتوای بصری و تاثیر آن در جذابیت آموزش تاریخ | تینا  هداوند، فضل اله   فولادی پور، شجاع  عربان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 60 | 1024-5THAHCONF | گرایش به تحلیل سیاسی و اثرات تربیتی درس تاریخ در دوره مشروطه | محمدرضا  عسکرانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 61 | 1048-5THAHCONF | مطبوعات، تاریخ و آگاهی: نقش رسانههای گیلان در جنبش مشروطه | اکرم  ناصری، راضیه  سیروسی القار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 62 | 1063-5THAHCONF | معلم تراز انقلاب اسلامی (محور آموزش تاریخ): از منظر امامین انقلاب | حسین  رضایی شریف آبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 63 | 1036-5THAHCONF | معلم و آموزش تاریخ | فروزان  احمدی اصلانشاه، داریوش  نظری، مجتبی  گراوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 64 | 1093-5THAHCONF | معماری و نقش آن در آموزش تاریخ و پژوهشهای تاریخی (با تکیه بر متون تاریخی دوره صفویه) | محمدعلی  نعمتی، فضال اله  فولادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 65 | 1137-5THAHCONF (R1) | نقش آموزش تاریخ در تقویت گفتمان مقاومت در جمهوری اسلامی ایران | مسعود  کریمی بیرانوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 66 | 1070-5THAHCONF | نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد و توسعه حرفه ای مدرسان تاریخ | امیر  کوچی، عصمت   مرشدیان، سجاد   رضاپور | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 67 | 1007-5THAHCONF | نقش کتابخانه ها در آموزش تاریخ با تکیه بر کتابخانه های عصر تیموریان | سید علی  مختاری، اسماعیل  سپهوند، مهکامه  حسنوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 68 | 1071-5THAHCONF | نقش کتابهای وزارت در تعلیم تاریخ؛ نمونه موردی: دستورالوزاره اصفهانی | مجید  سپهوند، مجتبی  رومانی، حمید  چنگایی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 69 | 1121-5THAHCONF | نقش کدخدایان در آموزش تاریخ (تاریخ محلی) با تکیه بر ایل بیرانوند | فروزان   ادیب فر، کریم   کریمی آرا، اسماعیل  سپهوند، حسین   محمدی سپهوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 70 | 1122-5THAHCONF | نقش مساجد در آموزش تاریخ اسلام | هادی  گراوند، اسفندیار  باقری، ولی اله   پور نصیر، عبدالحسین   غلامی، پرویز   وفایی پور | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 71 | 1088-5THAHCONF | نقش مطالعات بینرشتهای در آموزش تاریخ | حسن  جعفری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 72 | 1031-5THAHCONF | نقش معلم در آموزش تاریخ | طاهره  نظری ایلخانی آبادی، مجتبی  گراوند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 73 | 1032-5THAHCONF | نقش معلم در آموزش تاریخ با تکیه بر فضای باز و نیمهباز | ایرج  نیک  پی، ندا  شاکرمی، اسماعیل  سپهوند | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 74 | 1016-5THAHCONF | نقش معلم در آموزش تاریخ و اهمیت آن در فرآیند یادگیری و شکلگیری هویت فرهنگی دانشآموزان | افتخار  قاسم زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 75 | 1034-5THAHCONF | نقش معلم در آموزش درس تاریخ | فرشته  لطیف پور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 76 | 1068-5THAHCONF | واقعیت گسترده در خدمت آموزش تاریخ: از تجربههای جهانی تا کاربردهای محلی. | امیر  مثنوی، فرید  امرایی، زهرا  ابراهیمی نسب | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 77 | 1075-5THAHCONF | واکاوی الگوی کاوشگری با تاکید بر کارکرد آن در آمورش تاریخ | فضل اله  فولادی پور، شجاع  عربان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 78 | 1035-5THAHCONF | واکاوی کارکرد هوش مصنوعی در بالندگی، پردازش و آشکارسازی افقهای نوین در دانش آموزش محتوای تاریخ | علی  یزدانی احمدآبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 79 | 1064-5THAHCONF | واکاوی محتوا کتاب درسی تاریخ یازدهم انسانی با الگوی ویلیام رومی | زهرا  زرنگ، محمد  ولی پور، زینب  زرنگ | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |