کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1044-5THAHCONF (R1) آراء و اندیشه های اندیشمندان ایرانی- اسلامی در حوزه تاریخ و اهمیت آن ثریا عباسی قیداری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1039-5THAHCONF آموزش تاریخ از منظر روان‌شناسی: تأثیر تدریس تاریخ بر ساختار هویت دانش‌آموزان تابنده قلی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1087-5THAHCONF آموزش تاریخ به روش جستجوگری به شیوۀ محاکم قضایی موسی الرضا بخشی استاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1050-5THAHCONF آموزش تاریخ در قرن بیست و یکم: نقش طراحی آموزشی، روش‌های نوین تدریس و نظام ارزشیابی مهسا عبداله پور، فاطمه غلامی قزلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1084-5THAHCONF آموزش چندفرهنگی و تربیت شهروندی جهانی با تأکید بر آموزش تاریخ: آماده‌سازی دانش‌آموزان برای جهانی به هم پیوسته عباس پورسلیم پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1140-5THAHCONF آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) فرید حجتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1128-5THAHCONF آموزش صحیح تاریخ؛ راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان با تاسی به سیره اهل بیت (علیهم السلام) فرید حجتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1119-5THAHCONF آموزش مفاهیم آزادی و مسئولیت‌پذیری به دانش‌آموزان در درس تاریخ صمد رحمتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
9 1065-5THAHCONF آموزش های تاریخ با تکیه بر سیاست خارجی ایلخانان ایران مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند، حامد واشانی، اکبر کشوری فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1002-5THAHCONF ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی معصومه طاهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1058-5THAHCONF الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ فاطمه محمدی، زهرا احمدوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1025-5THAHCONF (R1) الگوی جامعه نمادین موضوعی غایب در مطالعات تاریخی (نمونه مورد بررسی تاریخ نگاری ایلخانی) نادر پروین، فرهاد پروانه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1043-5THAHCONF اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌مراتبی محمد سلیمان نژاد، ماهان سلیمان نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1056-5THAHCONF باستان شناسی علمی کمکار در در آموزش تاریخ اعظم ریاحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1078-5THAHCONF بررسی اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ در روند تربیت شهروندی فروزان ادیب فر، ریحانه رضوانی، عاطفه یاوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1018-5THAHCONF بررسی اهمیت و فایده دانش تاریخ از منظر ابن اثیر: مطالعه موردی کتاب الکامل فی التاریخ مجتبی گراوند، زینب ماکیانی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
17 1132-5THAHCONF بررسی پژوهش‌های مرتبط با آموزش تاریخ با محوریت روش فراترکیب معصومه فرجی، علیرضا طاهری نیا پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
18 1027-5THAHCONF بررسی تاریخچه ریاضیات و کاربرد آن در تعلیم تاریخ علی عزیزیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
19 1101-5THAHCONF بررسی تحلیلی آموزش تاریخ اعظم رحیمی جابری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1073-5THAHCONF بررسی تکاپو های آموزشی و فرهنگی عصر پهلوی با تکیه بر نقش مطبوعات محمدرضا علم، زینب قدمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
21 1150-5THAHCONF بررسی چالش‌ها و راهکارهای بهبود تدریس تاریخ در نظام آموزشی ایران آسیب‌شناسی در مدارس و دانشگاه‌ها با تأکید بر تلفیق روش‌های مبتنی بر بازی امیرحسین توانگر، فاطمه کریمی جهرمی، نازنین قهرمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1094-5THAHCONF بررسی روش های تدریس تاریخ به شیوه های جذاب و تاثیر آن بر یادگیری امیرحسین توانگر، زهرا خدمتی، حدیث رکندینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1060-5THAHCONF بررسی روند آموزش تاریخ در مدارس در دوره های قاجار پهلوی و انقلاب اسلامی حمیدرضا فرض اللهی، میعاد کریمی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
24 1021-5THAHCONF بررسی فهم تاریخ در پرتو علوم ریاضی علی عزیزیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1076-5THAHCONF بررسی مؤلفه های آموزش تاریخ در قرآن کریم با تکیه بر آیات نخست سوره روم.docx سمیه بخشی زاده، کیمیا سپهوندی، صبا کرمی آرا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1062-5THAHCONF بررسی محتوای آموزشی کتاب تاریخی "ایران در دوره سلطنت قاجار" (مطالعه موردی: تاریخچه دیوان مظالم و عدلیه در ایران ) فروزان ادیب فر، اسماعیل سپهوند، ایمان شامرادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
27 1079-5THAHCONF بررسی مقایسه‌ای منابع آموزش تاریخ در مدارس کشورهای عراق و مصر حسین عساکران، فضل اله فولادی پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
28 1100-5THAHCONF بررسی نقش صحیفه سجادیه در آموزش تاریخ محمدحسین صادقی درویشی، حمزه مؤمنی میوله، محمدباقر سپهوندی پذیرفته شده
29 1008-5THAHCONF بشقاب-های تاریخی؛ منبعی کمک تاریخی و نقش آنها در یادگیری علم تاریخ حسین مهدوی شریف پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1082-5THAHCONF بیان مفهوم صلح با آموزش تاریخ مجتبی گراوند، داریوش نظری، طاهره نظری ایلخانی آبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
31 1033-5THAHCONF پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند؟ شهناز مهری الوار پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
32 1089-5THAHCONF تاریخچه و بررسی دیوان استیفا (محاسبات) در تاریخ ایران و استفاده از کارکردهای آن در آموزش تاریخ مهدی نظری، مریم ویس کرمی، عبدالحسین غلامی، غلامرضا رحیمیان، امیر نظری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1117-5THAHCONF تحلیل کیفی دیدگاه‌های معلمان تاریخ درباره فناوری‌های دیجیتال در آموزش تاریخ فتح اله کوشکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
34 1103-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام (1) بر اساس ساحت های شش گانه تربیتی و تکنیک ضریب درگیری ویلیام رومی در سال 1402 علیرضا خادمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1118-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب تاریخ اسلام علوم و معارف اسلامی بر اساس ساحت های تربیتی و ضریب درگیری ویلیام رومی زهرا بهاروند ایران نیا، سعید رومانی، مهتاب چنگایی، عسگر جودکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
36 1092-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب تاریخ ششم دبستان با توجه به مفهوم حقوق شهروندی و تکنیک ویلیام رومی سعید رومانی، شجاع عربان، اسفندیار سپهوند، فاطمه مولائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
37 1106-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی دهم بر اساس ساحت های تربیتی و روش ویلیام رومی علیرضا باقری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1135-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب درسی تاریخ علی خوشابی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1069-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب‌های تاریخ رشته ادبیات و علوم انسانی از نظر میزان توجه به موضوع خلیج فارس حیدر امیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1023-5THAHCONF تحلیل محتوای کتاب های درسی تاریخ مقطع متوسطه بعد از انقلاب اسلامی از منظر بازتاب مولفه ها و مفاهیم مربوط به هویت اسلامی و مذهبی فرهاد پروانه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1042-5THAHCONF تحلیل نقش معلم در ایجاد نگرش تاریخی در دانش‌آموزان عاطفه کریمی، زهرا خسروی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1129-5THAHCONF تحلیل و بررسی روش های نوین در تدریس آموزش تاریخ سبا سنجری نادر، هاجر قاسمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1029-5THAHCONF تحلیل و تبیین مفهوم صلح از طریق آموزش تاریخ با رویکرد تربیتی برای دانش‌ آموزان میثم سلیمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
44 1026-5THAHCONF تدوین برنامة درسی آموزش تاریخ کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان: اهداف و انتظارات نصرالله صالحی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
45 1126-5THAHCONF تربیت شهروندی در بستر آموزش تاریخ: چالش‌ها و ارائه راهکارها عباس پورسلیم پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1030-5THAHCONF تربیت شهروندی و آموزش تاریخ « مطالعه موردی؛ جنگ های پیامبر اکرم (ص) » فرهاد پروانه، طاهره نظری ایخانی آبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1149-5THAHCONF جایگاه «علم حدیث» در آموزش «علم تاریخ» با تکیه بر کتاب صحیح بخاری مرتضی دارابی، محمد امرایی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
48 1111-5THAHCONF جایگاه علوم کمکی در آموزش تاریخ اسلام زینب غلامی، شهرام رهنما پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
49 1010-5THAHCONF جلوه های ادبی و زبانی و هنری تاریخ بیهقی علی بازوند پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
50 1096-5THAHCONF چالش ها و رویکرد های نوین آموزش تاریخ در مدارس شبنم حسنی، سامان ستاریان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
51 1125-5THAHCONF چرا تاریخ بیاموزیم؟ بازاندیشی در منطق آموزش تاریخ برای نسل دیجیتال محمدمهدی کاتب قوجه بگلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
52 1067-5THAHCONF چیستی تاریخ و فواید آن علی عزیزیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
53 1085-5THAHCONF روش های تدریس تاریخ کریم جوزایی، مریم ویس کرمی، اسماعیل سپهوند، مهدی نظری، ولی الله پورنصیر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1015-5THAHCONF شیوه های نوین تدریس تاریخ: چالش هاوراهکار ها احسان مرادی کشکولی، فرشاد عامری فر، کورش فاتح نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
55 1124-5THAHCONF ضرورت بازنگری در شیوه‌های ارزشیابی موجود درس تاریخ فروزان ادیب فر، عاطفه یاوری، ریحانه رضوانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
56 1020-5THAHCONF طراحی الگوی مفهومی چگونگی آموزش سیاست خارجی هخامنشیان : یک مطالعه ی سنتزپژوهی سعید رومانی، داریوش امیری پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
57 1138-5THAHCONF طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش سنتز پژوهی علیرضا علیزاده جابری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
58 1028-5THAHCONF طراحی الگوی مفهومی فرهنگ و تمدن در دوره اشکانی با تکیه بر روش: سنتز پژوهی‌و کاربرد آن در آموزش تاریخ حسین عساکران پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
59 1123-5THAHCONF کارکرد هوش مصنوعی در تولید محتوای بصری و تاثیر آن در جذابیت آموزش تاریخ تینا هداوند، فضل اله فولادی پور، شجاع عربان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
60 1024-5THAHCONF گرایش به تحلیل سیاسی و اثرات تربیتی درس تاریخ در دوره مشروطه محمدرضا عسکرانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
61 1048-5THAHCONF مطبوعات، تاریخ و آگاهی: نقش رسانه‌های گیلان در جنبش مشروطه اکرم ناصری، راضیه سیروسی القار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
62 1063-5THAHCONF معلم تراز انقلاب اسلامی (محور آموزش تاریخ): از منظر امامین انقلاب حسین رضایی شریف آبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1036-5THAHCONF معلم و آموزش تاریخ فروزان احمدی اصلانشاه، داریوش نظری، مجتبی گراوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1093-5THAHCONF معماری و نقش آن در آموزش تاریخ و پژوهش‌های تاریخی (با تکیه بر متون تاریخی دوره صفویه) محمدعلی نعمتی، فضال اله فولادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
65 1137-5THAHCONF (R1) نقش آموزش تاریخ در تقویت گفتمان مقاومت در جمهوری اسلامی ایران مسعود کریمی بیرانوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1070-5THAHCONF نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد و توسعه حرفه ای مدرسان تاریخ امیر کوچی، عصمت مرشدیان، سجاد رضاپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
67 1007-5THAHCONF نقش کتابخانه ها در آموزش تاریخ با تکیه بر کتابخانه های عصر تیموریان سید علی مختاری، اسماعیل سپهوند، مهکامه حسنوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
68 1071-5THAHCONF نقش کتاب‌های وزارت در تعلیم تاریخ؛ نمونه موردی: دستورالوزاره اصفهانی مجید سپهوند، مجتبی رومانی، حمید چنگایی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
69 1121-5THAHCONF نقش کدخدایان در آموزش تاریخ (تاریخ محلی) با تکیه بر ایل بیرانوند فروزان ادیب فر، کریم کریمی آرا، اسماعیل سپهوند، حسین محمدی سپهوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
70 1122-5THAHCONF نقش مساجد در آموزش تاریخ اسلام هادی گراوند، اسفندیار باقری، ولی اله پور نصیر، عبدالحسین غلامی، پرویز وفایی پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
71 1088-5THAHCONF نقش مطالعات بین‌رشته‌ای در آموزش تاریخ حسن جعفری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
72 1031-5THAHCONF نقش معلم در آموزش تاریخ طاهره نظری ایلخانی آبادی، مجتبی گراوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
73 1032-5THAHCONF نقش معلم در آموزش تاریخ با تکیه بر فضای باز و نیمه‌باز ایرج نیک پی، ندا شاکرمی، اسماعیل سپهوند پذیرفته شده
74 1016-5THAHCONF نقش معلم در آموزش تاریخ و اهمیت آن در فرآیند یادگیری و شکل‌گیری هویت فرهنگی دانش‌آموزان افتخار قاسم زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
75 1034-5THAHCONF نقش معلم در آموزش درس تاریخ فرشته لطیف پور پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
76 1068-5THAHCONF واقعیت گسترده در خدمت آموزش تاریخ: از تجربه‌های جهانی تا کاربردهای محلی. امیر مثنوی، فرید امرایی، زهرا ابراهیمی نسب پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1075-5THAHCONF واکاوی الگوی کاوشگری با تاکید بر کارکرد آن در آمورش تاریخ فضل اله فولادی پور، شجاع عربان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
78 1035-5THAHCONF واکاوی کارکرد هوش مصنوعی در بالندگی، پردازش و آشکارسازی افقهای نوین در دانش آموزش محتوای تاریخ علی یزدانی احمدآبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
79 1064-5THAHCONF واکاوی محتوا کتاب درسی تاریخ یازدهم انسانی با الگوی ویلیام رومی زهرا زرنگ، محمد ولی پور، زینب زرنگ پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر